تاثیر جادویی ماسک ورقه ای به روی پوست صورت!

Last Updated on 1401-01-19 by زیبا رویان

تاثیر جادویی ماسک های ورقه ای به روی پوست صورت! ماسک ها اهمیت زیادی برای جوان سازی ، محافظت و زیبایی پوست دارند و ماسک های ورقه ای که آخرین و جدیدترین مدل های ماسک هستند بسیار پر طرف دار شده اند زیرا استفاده از این ماسک ها خیلی راحت تره و تاثیر آن فوق العاده است. موارد کاربرد آن ها روشن کنندگی، رطوبت رسانی و تازه کردن پوست است و به نوبه خود انقلابی در رژیم زیبایی ایجاد کرده است. با آرایشیک همراه باشین تا نحوه ی استفاده از ماسک های ورقه ای رو بهتون آموزش بدیم :

تاثیر جادویی ماسک ورقه ای به روی پوست صورت!

– ماسک های ورقه ای رو روی پوستتون بکشین و برای چشم ها و بینی و دهان سوراخ قرار بدین و بعد از بیست دقیقه الی نیم ساعت ماسک رو از روی پوست جدا کنین البته ماسک رو همیشه روی پوست تمیز و بدون آرایش استعمال کنین .

– ماسک های ورقه ای خشکی پوست رو از بین میبرن و پوست مرطوب میکنن و همچنین برای برطرف کردن آکنه هم خیلی مناسب هستن . البته این ماسک ها خیلی متنوع اند و شما میتونین برحسب نیاز پوستتون و نوع پوستتون از این ماسک ها خریداری و استفاده کنین . اما در واقع ماسک های ورقه ای چین و چروک های سطحی پوست را که در اثر خشکی بوجود آمده اند از بین می برند، التهابات را از بین می برند، پوست های خسته را تازه می کنند و به پوست درخشندگی می دهند این ماسک های ورقه ای رو میتونین هر روز استفاده کنین حتی روزی دو بار هم میتونین استفاده کنین ولی اگه نتونستید و فقط هفته ای یک مرتبه استفاده کردین باز هم نتیجه اش رو میبینین . این ماسک ها رو هر زمان از روز که راحت بودین استفاده کنین صبح ، بعدازظهر یا شب .

– شما نباید ماسک های ورقه ای رو بیشتر از ۲۰ دقیقه روی پوست قرار بدین چون باعث تحریک ، التهاب و سوزش پوست میشه و این که هیچ وقت با ماسک ورقه ای روی پوست نخوابید چون ممکنه خوابتون طولانی بشه و پوستتون آسیب ببینه .پست های مرتبط

توصیه های استفاده از ماسک‌ های صورتجولای 15, 2014

زیبایی پوست با چای سبزآوریل 12, 2014

شگفت انگیزترین راز های زیبایی برای شما در روز های پایانی سالفوریه 15, 2014

– بعد از جدا کردن ماسک ورقه ای از روی پوست ، حتما پوستتون رو با آب سرد یا ملایم بشو یید و از ی کرم مرطوب کننده ی مناسب استفاده کنین و اگه خواستین ی موقع از خونه بیرون برید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنین.

– انواع مختلفی از ماسک ورقه ای تو بازار موجوده که شما میتونین بسته به نیاز و نوع پوستتون از اون مدل خریداری کنین .

حالا زیبا رویان  می خواد طرز تهیه ی مدل ماسک ورقه ای رو که مناسب پوست های خشک هست رو بهتون آموزش بده :

این ماسک های ورقه ای یک ماسک مرطوب کننده هستند :

چند قطره روغن چای یا آرگان یا روغن انار رو به نصف قاشق غذاخوری گلاب و نصف قاشق غذاخوری گلیسیرین اضافه کنید و مخلوط کنید و روی پوستتون بکشید و بعد از ۲۰ دقیقه جدا کنید وپوستتون رو بشورین با آب سرد و ی پوست صاف و هیدراته رو تجربه کنین یا این که برای تهیه ماسک ورقه ای به فروشگاه زیبا رویان مراجعه کنید.

زیبا رویان