مراقبتهای پوستی مهم بعد از سی سالگی

Last Updated on 1401-01-19 by زیبا رویان

مراقبت‌های پوستی در همه سنین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آیا با مراقبت‌های پوستی مخصوص دهه سی سالگی آشنا هستید؟

پوستی بعد از سی سالگی 1
ZIBAROIAN.COM
download
انواع ماسک مورد نیاز شما عزیزان در فروشگاه زیبا رویان موجود میباشد.

با رسیدن به سن سی سالگی، چند نکته در مورد زیبایی و پوست هست که باید بیشتر به آن توجه کرد. در حقیقت با رسیدن به این سن نگرانی‌های شما در مورد جوش‌ها از بین خواهد رفت. از طرفی شما به بلوغ فکری رسیده‌اید و کمتر به مهمانی های شبانه می‌روید و شب زنده داری می‌کنید، به همین دلیل احتمالا پف‌های زیر چشم‌تان زیاد ماندگار نخواهد بود.

اگرچه شما هنوز تا مسن شدن فاصله زیادی دارید، اما با وارد شدن به دهه‌ی جدید زندگی خود، رعایت چند نکته از اهمیت زیادی برخوردار است. باید در مورد آرایش کردن مطابق سن خود نیز بیشتر دقت کنید. پوست صورت شما مانند بدنتان در حال تغییر است و به مرطوب کردن بیشتری نیاز دارد. برای این‌که پوستی شاداب و جوان داشته باشید باید از استرس دوری کنید. زنان در این سن از جذابیت زیادی برخوردار هستند و با رعایت این نکات می‌توانند برای دهه‌های دیگر زندگی خود نیز از این جذابیت ذاتی ذخیره کنند.

پوست در هر سنی به مراقبت روزانه نیاز دارد. معمولا با افزایش سن پوست بدن و صورت نازک‌تر و حساس‌تر شده و بیشتر تحت تاثیر نورخورشید و اشعه‌های مضر آن قرار می‌گیرد. علاوه‌براین با وردو به سن سی سالگی خطوط ریز در اطراف چشم، خط لبخند و قسمت پیشانی نیز نمو بیشتری پیدا می‌کنند و اگر از روش‌ها و محصولات مراقبتی خوب و درست استفاده نشود به تدریج زیبایی و جوانی پوسن نیز کاهش خواهد یافت.

برای جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی در سن سی سالگی لازم است استفاده ازماسک های دور چشم میکرونیدلینگ و ماساژو آبرسانی پوست و ویتامین دهی و. . . . .

در هنگام خرید لوازم آرایشی علاوه‌بر اینکه به ظاهر و استایل خود توجه می‌کنید باید دقت داشته باشید که از لوازم آرایشی و محصولاتی استفاده نمایید که حاوی ترکیباتی برای تغذیه پوست نیز باشند. استفاده از ماسکهای طلا ونقره و بمب ویتامین ماسکهای ورقه ای یکی از بهترین گزینه‌ها هستند و می‌توانید از آن‌ها به عنوان جایگزینی برای کرم ضدآفتاب نیز استفاده کنید. 

ا

در دهه‌ی سی شما باید با درایت و دقت بیشتری رژگونه بزنید. اگر کمی پوستتان خشک شده است یک ماسک ورقه ای عسل حاوی نرم کننده می‌تواند کمک دهنده باشد. به آرامی ماسک را روی گونه ها بزنید تا مثل زمانی که مدتی دویده اید، به گونه‌های خود درخشش و قرمزی طبیعی بدهید .

images 1 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *